Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych imprez, a prócz tego, ze względu na łatwy montaż i mobilność, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być odpowiednio dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest znacznie mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.

Pawilon namiot – czemu warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się dużą wytrzymałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy intensywnym użytkowaniu.