W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Chcesz skorzystać z pomocy agencji reklamowej Kraków? Koniecznie zajrzyj na k-myk.pl

Działania marketingowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy wytwórcą, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie własnych działów ds. marketingu, natomiast mniejsze biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to ekipa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (klipy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, plakatów, billboardów bądź folderów. Agencja reklamowa przygotuje także przyciągające, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak Instagram, Twitter i Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub sympozjów, które przeważnie wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie wykwalifikowanego i harmonijnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie programu kursów. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego grona kompetentnych specjalistów. Pozwala to na przekazanie wszelkich działań reklamowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]