Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Potrzebujesz szczegółowych informacji dotyczących tego, czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Skieruj się na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by wyświetlała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną agencję SEO? Polecamy wsłuchać się w sugestie specjalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak wybrać solidną agencję SEO? Google zamieściło o tym instruktaż
Nie da się ukryć, iż cała branża usług SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozwija się praktycznie tylko za dzięki Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Rambler lub Baidu, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien pracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, najczęściej jest to niełatwe bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i zamieściło krótki film o tym, jak wybrać solidną agencję SEO.
Czym według Google wyróżnia się solidna agencja SEO?
Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, klarownie naświetla, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy,
- udzielenie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
- zdolność szacowania budżetu i czasu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto jest jego najpoważniejszą konkurencją.
Przedstawicielka Google wskazuje również, że dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym dostrzegalne rezultaty najczęściej po paru miesiącach działań.