Rejestracja domeny – krok po kroku

Łatwa w obsłudze i czytelna strona internetowa to najlepsza wizytówka każdej firmy. Zastanawiasz się nad wykupieniem domeny i nie wiesz jak to zrobić? Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę przy kupnie domeny, a także jak można sprawdzić dostępność domeny?

Rejestracja domeny internetowej jest szalenie prosta

Domeny internetowe oferowane na JCHost.pl pomogą przykuć uwagę internautów i zwiększą rozpoznawalność strony w internecie! Nasz rejestrator domen nie tylko oferuje pełną administrację, ale również profesjonalną pomoc techniczną. Wykupienie domeny należy rozpocząć od wyboru adresu strony, kojarzący się z zakresem jej działalności. Ważny jest odpowiedni dobór słów kluczowych, a sama nazwa powinna być też chwytliwa i być możliwie jak najkrótsza. Istotne jest również wybranie końcówki domeny, czyli tzw. rozszerzenia. Dostępne są różnorakie opcje, m.in.: „.pl” – dla stron o zasięgu ogólnopolskim, „.com” – dla korporacji o zasięgu globalnym, „.org” – dla organizacji, fundacji i stowarzyszeń lub „.biz” – dla stron powiązanych z szeroko rozumianym biznesem. Kolejnym krokiem konieczne jest sprawdzenie dostępności domeny – służy do tego wyszukiwarka domen.

Ostatni etap wykupienia domeny – rejestracja adresu

Gdy dostępność domeny zostanie już sprawdzona, można przystąpić do rejestracji – uzupełnienia naszych danych teleadresowych i opłacenia abonamentu. Usługi dostępne na JCHost.pl gwarantują szybką rejestrację domeny, a także jej odnowienie po upływie okresu abonamentowego. Wspomnieć warto profesjonalny serwis i kompleksową pomoc w konfiguracji domeny, które powodują, że rejestrator ten jest chętnie wybierany przez Klientów zainteresowanych kupnem domeny.