Google Partner – certyfikowane agencje AdWords

Google Partner - zapoznaj się z najnowszą ofertą

Google AdWords jest jedną z najefektywniejszych metod pozwalających na reklamę w internecie. Opiera się na proponowaniu użytkownikom płatnych linków o zawartości dostosowanej do danego wyszukiwania i potrafi zwiększyć zyski nawet o kilkadziesiąt procent, o ile strategia AdWords będzie odpowiednio poprowadzona. Wbrew temu, co sądzi część czytelników, zaplanowanie wydajnej strategii AdWords to zadanie dla sprawdzonych profesjonalistów i bez odpowiednich kwalifikacji okaże się prawie niewykonalne. Warto więc zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie będzie to trudne – wystarczy tylko sprawdzić, czy konkretna firma uzyskała tytuł Google Partner.

Na czym opiera się system Google Partner?

Google Partner to system, jaki sieciowy koncern opracował, chcąc zapewnić klientom zamawiającym AdWords profesjonalną pomoc. Opiera się on na przyznaniu agencjom SEO specjalnych wskazówek, z którymi mogą one stworzyć bardziej efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Żeby agencja zdobyła tytuł Google Partner, jej specjaliści powinni mieć certyfikaty Google AdWords, a ona sama powinna udowodnić biegłość w zarządzaniu funduszami strategii. Google przyznaje certyfikat Google Partner firmie SEO dopiero po drobiazgowym jej przetestowaniu. Co jednak oznacza on dla klientów?

Firmy SEO z certyfikatem Google Partner

Tytuł Google Partner mówi o tym, iż pracownicy wybranej firmy mają umiejętności, które pozwalają na dobór odpowiednich metod podczas prowadzenia kampanii. Dzięki Google Partner zyskujemy również pewność, że agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do różnych nowości wprowadzanych przez internetowego giganta, a jej pracownicy uczestniczą we wszystkich szkoleniach prowadzonych przez Google, jak również mają możliwość skorzystania z jego pomocy technicznej.

Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]