Gadżety dla biegacza – prezent dla uczestników z logo organizatora

Bieganie jest w tej chwili ulubioną aktywnością ogromnej liczby Polaków. To sport, który można praktykować wszędzie, bo nawet w pokaźnych miastach nadal istnieją bulwary i spore parki, gdzie można pobiegać. A co kluczowe – bieganie nie wymaga sporych nakładów finansowych. Wystarczy zaledwie mieć pochłaniającą pot koszulkę, solidne obuwie i szczyptę determinacji.

Pakiety gadżetów dla biegacza – nie tylko koszulki i napoje izotoniczne

Również w niedużych miejscowościach kilka razy w roku organizuje się półmaratony, w których partycypują zarówno pasjonaci tego sportu, jak i profesjonaliści. Wpisanie się na taki event sportowy w wielu przypadkach wiąże się z niewielką opłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu uczestnicy odbierają również mały zestaw gadżetów. Bazą takiego pakietu gadżetów z reguły jest koszulka biegowa, numer startowy, sporadycznie butelka izotoniku. Jednak coraz częściej organizatorzy biegów dodają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej głośnych eventach sportowych są to być m.in. opaski do biegania na ramię, w których można schować telefon lub klucze, pojemniejsze pasy sportowe na biodra, czyli popularnie nerki, albo mały ręcznik do otarcia potu. Zawodnicy bardzo lubią dostawać takie pakiety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie wywalczą w zawodach pozycji na podium, to koszulka z logo imprezy będzie dla nich zawsze pamiątką z uczestnictwa w biegu. Co istotne, jest to pamiątka użyteczna, którą biegacz może ubierać w czasie dalszych treningów.

Gadżety dla biegacza – nanieś na nie logo organizatora imprezy

Wielkie i mniejsze eventy sportowe nie mogłyby naturalnie zaistnieć bez wsparcia sponsorów, którzy sfinansują ich organizację. Zwykle logo organizatorów i patronów biegów zamieszcza się nie tylko na banerach czy ulotkach reklamujących wydarzenie, ale też i na gadżetach wręczanych uczestnikom. W zależności od rodzaju surowca czy tkaniny, z którego wykonane są gadżety dla biegaczy, do naniesienia na nich logo patronów stosowane są przeróżne techniki nadruku. W przypadku odzieży sportowej jest to zwykle sitodruk zapewniający dużą trwałość grafiki.